Empire Electronix M1009 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Empire Electronix M1009 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Bas Domburg 24-09-2015

Als hij werkt is het een prima ding, maar heb hem nu al twee keer in anderhalf jaar op moeten sturen omdat hij niet meer oplaad.
En beide keren duurde het krijgen van een vervangende tablet echt maandenlang! echt te schandalig voor woorden!
Voor mij geen Empire meer...

rbrueren 08-02-2015

Hallo,
kan alleen maar zeggen beetje doorsparen en iets duurders kopen,wat een waardeloos ding.
De eerste na een paar maanden al stuk,opgestuurd zelf betalen en na 4 maanden een nieuwe gekregen,heb deze nou nog geen jaar en accu heeft het al opgegeven kan hem constant aan stopcontact hangen.
O ja ook zo stom kan niet opgeladen worden met micro usb.
Veel geluk er mee.

w gr wolthaar 24-05-2014

de reden dat ik deze tablet aan iedereen afraad is omdat de tablet na 2 maand gebruik stuk ging.
deze moest op eigen kosten opgestuurd worden. na een paar weken kreeg ik bericht dat deze niet reparabel was en dat er een nieuwe opgestuurd zou worden.
de tablet is in februari opgestuurd en het is nu eind mei en ik heb nog niets ontvangen ook geen reactie meer op mijn mailtjes.
Niet kopen dus want als ie stuk gaat ben je de klos!!!

w gr wolthaar 09-08-2014

inmiddels heb ik toch een nieuwe tablet mogen ontvangen.
heeft wel lang geduurt en de communicatie hierover was onvoldoende.
maar goed, ik hoop dat deze het langer volhoudt.
w. gr wolthaar

ergoneel 08-08-2014

Hallo, zie mijn review, ik heb het tablet met een defect toetsenbord gehad. Sinds januari getracht een nieuw te krijgen en nog steeds niet binnen.
Ik weet niet wie je aanspreekt op nieuw levering, maar als je het tablet hebt via Sanoma, moet je hen aanspreken.
Tel. 088-5500252
Succes

goverbeek 06-12-2014

Na een paar maanden problemen met het opladen. Op eigen kosten opgestuurd. Heb 2 maanden moeten wachten tot ik een nieuwe kreeg. Nu maar afwachten hoe lang deze het volhoud. Heb er nog niet veel plezier aan gehad.

scubacomp 30-11-2013

Ik heb de tablet enkele eeken in gebruik en moet zeggen dat de M1009 op zicht prima bevalt. De opgegeven opstartsnelheid van ca. 20 seconden blijkt niet correct, deze ligt tussen de 40 en 50 seconden. De accuduur is een stuk minder dan bij de grote merken, die echter ook veel duurder zijn. Het opladen duurt vrij lang en het pinnetje van de oplader is vrij dun en voelt slap aan. Ik vraag me af waarom men niet gewoon via de micro-USB aansluitng het apparaat laden kan. De processor (4x) doet zijn werk goed en Android functioneert naar behoren. Voor diegene die de tablet gebruiken voor surfen, e-mail en etc. is dit een prima tablet voor en gunstige prijs. Wie hd-films wil kijken of de tablet zeer intensief gebruiken doen er beter aan een (veel) duurdere tablet met retina-scherm en zware accu te kopen. Van de low-end tablets behoort de M1009 m.i. tot de top.

alyt 27-10-2013

Door opgave voor het Kieskeurig Panel van kieskeurig.nl, mocht ik deze tablet twee weken lang uittesten.
Gebruiksvriendelijk en compact. Werkt prima. Jammer dat het lang duurt voordat de accu helemaal is opgeladen en dat het snoer erg kort is.

Elisabeth44 08-01-2014

Ik wil Google Chrome downloaden en installeren; dat is gelukt . Als ik echter op het ikoontje klik heb ik maximaal 2 tellen beeld maar verdwijnt daarna direct. Bij Empire E. wordt mij verteld dat het probleem licht bij Google.
Kunt U mij helpen ?

smolders_tim 25-10-2013

Voor een low-end tablet stelt de m1009 niet teleur. Hij blinkt nergens in uit, maar voldoet aan de minimun eisen die je als gebruiker stelt.